Hledat
Filters
Zavřít
BIO /Sušené plody kustovnice čínské (goji).
Výrobce: Himalyo
Dostupnost: Na objednání
Kód: 8594193241040
€16,05 s DPH

Velké a chutné sušené plody kustovnice vypěstované v čistém prostředí Tibetské náhorní plošiny.

Plody HIMALYO GOJI PREMIUM jsou sklízeny na tibetské náhorní plošině, kde jsou vystaveny intenzivnímu působení slunce a drsné síle přírody. A stejně jako většina plodin, které dozrávají ve vysokých nadmořských výškách a čistém prostředí, se pyšní unikátní sílou a vysokou koncentrací nutričních látek. Jsou tak zcela jedinečné a mezi běžně dostupnými plody nemají konkurenci. 

Jsou viditelně větší, sladší a výživnější.

Je samozřejmostí, že plody jsou nesířené a v čisté přírodní formě.

V tradiční čínské medicíně se plody kustovnice používaly zejména jako tonikum k prodloužení života. V oblasti Himálají je goji od pradávna nazýváno „plodem dlouhověkosti“, „ovocem nesmrtelnosti“, či „tajemstvím krásy a věčného mládí“.

Velké a chutné sušené plody kustovnice vypěstované v čistém prostředí Tibetské náhorní plošiny.

Plody HIMALYO GOJI PREMIUM jsou sklízeny na tibetské náhorní plošině, kde jsou vystaveny intenzivnímu působení slunce a drsné síle přírody. A stejně jako většina plodin, které dozrávají ve vysokých nadmořských výškách a čistém prostředí, se pyšní unikátní sílou a vysokou koncentrací nutričních látek. Jsou tak zcela jedinečné a mezi běžně dostupnými plody nemají konkurenci. 

Jsou viditelně větší, sladší a výživnější.

Je samozřejmostí, že plody jsou nesířené a v čisté přírodní formě.

V tradiční čínské medicíně se plody kustovnice používaly zejména jako tonikum k prodloužení života. V oblasti Himálají je goji od pradávna nazýváno „plodem dlouhověkosti“, „ovocem nesmrtelnosti“, či „tajemstvím krásy a věčného mládí“.

Složení: 100 % sušené plody kustovnice čínské.

Doporučené dávkování: 30 g (2 hrstky) sušených plodů denně.

Upozornění: Skladujte do teploty 25 °C, nevystavujte přímému slunečnímu záření. 

Napište vlastní recenzi
  • Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze
*
*
Špatný
Vynikající
*
*
*
Produktový tag