Hypoalergenní, 100% přírodní, minerální opalovací tyčinka od ATTITUDE zajistí tu nejbezpečnější a nejpraktičtější péči při pobytu na slunci pro děti i rodiče.
Přibalte jí s sebou, kamkoliv jdete a bezpečně užívejte slunce. Díky praktickému způsobu aplikace tyčinkou se není třeba krému dotýkat. Vaše nebo dětské ruce tak zůstanou čisté a krému se při aplikaci méně vypotřebuje. Opalovací tyčinka ATTITUDE má navíc kompletně bez plastový obal, který zbytečně nezatěžuje životní prostředí a je zcela rozložitelný.
Díky obsaženému olivovému a kokosovému oleji a bambuckému máslu hydratuje pokožku. Je příkladnou ukázkou rovnováhy mezi bezpečností přípravku a jeho funkčností. Nepřítomnost škodlivých látek je testována nezávislou laboratoří. Aktivní látkou je oxid zinečnatý bez nanočástic. Znamená to, že molekuly oxidu nejsou tak malé, aby prostoupily do krevního řečiště. Oxid zinečnatý je lepší než oxid titaničitý, který se často v minerálních krémech používá, a který většinou obsahuje nanočástice a zároveň nechrání plně před UVA i UVB zářením.
Tyčinka vytvoří lehkou bariéru na pokožce, která účinně chrání před UVA i UVB zářením. Pokožka je tak chráněna před negativními vlivy slunečního záření, a to bez kontaktu se škodlivými látkami či chemikáliemi, které opalovací krémy často obsahují. Je vyrobena výhradně z biologicky rozložitelných složek a je vhodná pro citlivou pokožku těch nejmenších.
Všechny produkty ATTITUDE jsou bez živočišných složek, netestované na zvířatech. ATTITUDE je členem programu PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), což je největší nezisková organizace bojující za práva zvířat na světě. Dále má certifikaci EcoLogo, která potvrzuje šetrnost k životnímu prostředí. Pro výrobu produktů ATTITUDE se používají 100% obnovitelné zdroje energie.
Jak se opalovací tyčinka pužívá?
Doporučuje se aplikovat 15 minut před pobytem na slunci a opakovat každé 2 hodiny. 40 minut po koupání/namočení je potřeba opět namazat. Výrobce udává, že
krém není vhodný pro děti do 6 měsíců, a to z důvodu, že miminka by se vůbec neměla vystavovat slunci.

O značce
Značka ATTITUDE vykvetla spolu s prvními kvítky na jaře roku 2005. Založili ji Jean-François Bernier a Benoît Lord v Montrealu. Nápad vedoucí k založení značky vznikl ve sprše s myšlenkou, co vše vlastně obsahují a neobsahují konvenční sprchové kosmetické produkty.nPrůměrně používáme 6 až 12 různých kosmetických produktů denně a každý produkt obsahuje desítky různých složek, mezi nimiž lze najít legálně akceptované rakovinotvorné látky. Nejvíce znepokojující je fakt, že ani nevíme, že jsme vystaveni takovým látkám nebo ve kterých produktech se ukrývají. A proto se zakladatelé rozhodli vyvinout produkty, které obsahují nejčistší a nejbezpečnější složky.
Stejně jako naši předchůdci se ATTITUDE obrací k síle přírody. Rostliny patří mezi jediné živé organismy schopné produkovat organické sloučeniny z jednoduchých minerálních prvků. Spojení síly rostlin a geniality vědy dnes v ATTITUDE dokáží extrahovat účinné látky z různých druhů listů tak, aby dokázali využít jejich vlastnosti v každodenním životě. Bohaté na minerály, vitamíny, růstové faktory a s obsahem silné regenerační síly, jsou to právě listy, které mají pozoruhodnou schopnost rozzářit naši pokožku i vlasy.
Společnost má vlastní interní laboratoř a tým vědců. To umožňuje kompletní kontrolu nad přísadami, procesy a kvalitou. Tím je zajištěno, že jsou vždy dodrženy sliby, vývojová kritéria a certifikace. Společnost si nechala postavit na zakázku ekologickou továrnu, která přesně splňuje požadavky na nejmodernější inteligentní technologie, odpovědnost za životní prostředí a příjemný pracovní prostor.
ATTITUDE vyvíjí kosmetiku a drogerii obsahující pouze složky šetrné k lidskému zdraví, a to bez kompromisů. Ačkoliv rakovinotvorné chemické látky, mutageny a endokrinní disruptory jsou stále legálně tolerovány v kosmetických produktech a produktech pro domácnost, ve výrobcích značky ATTITUDE žádné takové nenajdete. I přesto, že zatím nejsou k dispozici žádné vědecké studie, které by prokázaly škodlivost těchto látek na lidské zdraví, a to ani v malých dávkách, rozhodla se společnost pro jejich úplné odstranění. Aby minimalizovala dopad na zdraví a životy zákazníků a jejich rodin.
Vedle ekodrogerie a kosmetiky pro dospělé je ATTITUDE odborníkem na výrobu kosmetiky na citlivou dětskou pokožku a drogerie zaměřující se na zdravý dětský vývoj. Je již známo, že děti jsou více ohroženy zmíněnými i dalšími nežádoucími látkami v kosmetických produktech než dospělí. Ve skutečnosti jsou děti průměrně 10x zranitelnější v období ve věku od narození do 2 let, a to nejen, protože jedí, pijí, dýchají, hrají si blíže zemi a rádi dávají věci do úst. Je to velmi křehké období základního růstu a vývoje našich dětí, které by mělo být co nejméně narušováno nežádoucími vnějšími vlivy.
Posláním značky je inspirovat rodiny ke zdravějšímu a udržitelnějšímu životu pomocí vysoce kvalitní osobní péče a výrobků pro domácnost, které jsou lepší pro tělo i planetu. Od roku 2019 následuje společnost ATTITUDE ambiciózní cíl omezit používání plastů pomocí biologicky rozložitelných obalů a velkých balení určených pro opětovné plnění. Značka věří, že snížení plastů na jedno použití v našem každodenním životě může přinést skutečnou změnu pro celou planetu.
Kromě toho ATTITUDE díky novému zalesňovacímu programu umožňuje svým klientům podílet se na změně přímo, a vytvořit tak místo pro lepší budoucnost.